جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 389285
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
شیخ عیسی قاسم

حوزه/ در حالی که چهل روز از لغو تابعیت شیخ عیسی قاسم عالم برجسته بحرینی می گذرد، شیعیان این کشور هم چنان به حضور خود در کنار بیت این روحانی برجسته ادامه می دهند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، بیش از چهل روز از صدور حکم سلب تابعیت بحرینی شیخ عیسی قاسم و محاصره منزل ایشان توسط نیروهای امنیتی می گذرد و این در حالی است که مردم و شیعیان بحرین همچنان در مقابل منزل این روحانی بزرگ شیعه حضور دارند و هیچ چیز نمی تواند مانع حضور گسترده و حمایت های آنها از رهبر خود شود.

در این میان علما و روحانیون نیز در پیشاپیش مردم حضور دارند در حالی که وصیت های خود را بر روی کفن هایی که بر تن دارند نوشته اند و بازداشت های پی در پی نیز تاثیری بر عزم و اراده آنها نداشته است.

تجمع کنندگان در مقابل منزل آیت الله عیسی قاسم با فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق علیه السلام در همین مکان به عزاداری پرداخته و هویت و اصالت خود را در میدان الاعتصام(تحصن) شهر الدراز به نمایش گذاشتند و مراسم روضه و عزداری آنها در این میدان یادآور عهد و پیمان دیرین آنها با کربلا بود.

این هفته برای دومین هفته پیاپی، نیروهای آل خلیفه مانع برپایی نماز جمعه در مسجد امام صادق(ع) شهر الدراز شدند، چون احساس می کنند پیام مسجد برای آنها این است که آل خلیفه خانواده ای بیگانه با بحرین هستند.

این روزها مقاومت و ایستادگی از شهر الدراز به سایر شهرها و مناطق بحرین گسترش یافته و مردم مناطق مختلف بحرین با برپایی تظاهرات در روز جمعه بر خواسته های انقلابی خود و حمایت از شیخ عیسی قاسم تاکید کردند و باز هم وقاحت و بی شرمی آل خلیفه نتوانست مردم را بترساند و درگیری های شدیدی میان جوانان و مزدوران آل خلیفه رخ داد تا جوانان بحرین بار دیگر ثابت کنند مقاومت و ایستادگی در راه اثبات وجود و هویت، همچنان ادامه دارد و هیچ چیزی نمی تواند جلوی آنهار ا بگیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha