پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌‌الاسلام ارباب سلیمانی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت از برگزاری بیش از ۴۱۰ هزار مراسم در داخل و خارج کشور برای بزرگداشت این دهه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ارباب سلیمانی امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که در سالن محراب حرم برگزار شد، گفت: در این شورا، 34 دستگاه و نهاد عضویت دارند تا این آیین بزرگ در بالاترین سطح ممکن اجرا شود.
دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد هدف از تشکیل این شورا را شکرانه حضور امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س) و دیگر فرزندان اهل بیت(ع) در ایران اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: فعالیت های این شورا در راستای تکریم، تجلیل، ترویج و تحکیم مکتب اهل بیت (ع) و آموزه های ناب اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی جشن های مردمی دهه کرامت افزود: تحکیم معارف ناب اسلامی و آموزه های مکتب اهل بیت(ع) اهمیت زیادی در رسیدن جامعه اسلامی به کمال دارد که تحقق آن نیازمند تلاش همه جانبه مسئولان و مردم است.
وی درباره برگزاری برنامه های فرهنگی، معرفتی و دینی گسترده در دهه کرامت گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، آیین های دهه کرامت در سال جاری در 22 هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد، 40 هزار پایگاه بسیج، 80 هزار مسجد، 8 هزار امامزاده و هزاران مدرسه، مرکز علمی و... برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین ارباب سلیمانی با اشاره به برگزاری جشن های دهه کرامت در 77 کشور مختلف در سال 95 گفت: بیش از 410 هزار مراسم در مساجد، هیئات مذهبی، مهدهای کودک، مدارس، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، پایگاه های بسیج و دیگر نهادها و ارگان ها در دهه کرامت 95 اجرا می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha