شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ اجلاس مدیران حوزه های علمیه سراسر کشور در مشهد مقدس

حوزه/ نماینده تولیت حرم امیر المومنین(ع) در اجلاسیه مدیران استانی و معاونین ستادی حوزه گفت: امروز دیدگاه مردم عراق نسبت به ایرانیان پس از حملات داعش تغییر کرده و به حمایت های ملت ایران واقف اند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، انصاری، نماینده تولیت حرم امیر المومنین(ع)، ظهر امروز در اجلاسیه مدیران استانی و معاونین ستادی حوزه های علمیه، در مشهد گفت: مدت ها بود که پس از سقوط صدام، اعتاب مقدسه و تولیت ها در آرزوی همبستگی و ایجاد نهاد جدیدی با عنوان نهاد تولیت های اعتاب مقدسه جهان اسلام بودند.

وی ادامه داد: فعالیت های گسترده ای در سال های اخیر با اقدامات تولیت آستان قدس رضوی صورت گرفته و در این خصوص چندین ماه رایزنی هایی انجام شده است.

نماینده تولیت حرم امیر المومنین(ع) با بیان این که در عراق بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ مزار و در ایران بیش از 4 هزار مزار وجود دارد، ابراز کرد: تأکید بر این مساله، نقطه عطفی در دیدار تولیت های عراق با آستان قدس رضوی و شاهچراغ(ع) بوده و موجب همبستگی در مجاورت آستان مقدس رضوی شده است.

انصاری با بیان این که امیدواریم اجلاسیه اعتاب مقدسه جهان اسلام در مشهد، آغازی بر فعالیت های گسترده تولیت ها با یکدیگر باشد، تاکید کرد: متاسفانه 50 سال حکومت صدام، فرهنگی را تزریق کرد که امروز این فرهنگ را در رده های مختلف حکومتی و مدیریتی عراق احساس می کنیم. 

وی افزود: امروز پس از 50 سال هنوز تاثیرات فرهنگ غلط رژیم بعث عراق را می بینیم؛ همچنین در طی سال های اخیر جهش های چند برابری چون رخداد پیاده روی اربعین جلوه گری می کند.

نماینده تولیت حرم امیر المومنین(ع) با بیان این که امروز دیدگاه مردم عراق نسبت به ایرانیان پس از حملات داعش تغییر کرده و به حمایت های ملت ایران واقف اند، ابراز کرد: فرصت فراهم شده برای حضور در اجلاسیه مدیران حوزه های علمیه سراسر کشور و معاونان ستادی، فرصت ارزشمند و گرانسنگی می باشد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    ای مردم عراق قسم به قران کریم وقسم بروح پیامبر اعظم اسلام داعش ایران است ای عراقیان مظلوم داعش شیعه ایران وعراقند وبس افهم ای مسلمین جهان بخدا داعشی نیست مگر سپاه لعین ایران ایا کمک ایران به کافران مطلق ویقین کمونیستهای روسیه مگر کافر نیستند مگر ایران پایگاه هوائی که ناموس هر مملکت است در اختیار کمونیستهای کافر نداده تا مسلمین واقعی اسلام را بکشند بیدار شوید ای مسلمانان سنی بیدار شوید از سیستانی وکل شیعی که طبق قران کافریم ما بقران مسلمان نیستیم ما بس است وبس