پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ اجلاس مدیران حوزه های علمیه سراسر کشور در مشهد مقدس

حوزه/ کمیسیون های تخصصی ده گانه اجلاسیه مدیران استانی و معاونان ستادی حوزه های علمیه سراسر کشور، با محوریت" بررسی نظام های جامع، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، عصر امروز کمیسیون های تخصصی ده گانه اجلاسیه مدیران استانی و معاونان ستادی حوزه های علمیه سراسر کشور، عصر امروز با محوریت "بررسی نظام های جامع"، در محل مجتمع فرهنگی، اقامتی ولایت مشهد مقدس برگزار شد.

این کمیسیون ها با هدف بررسی برنامه های محتوایی و عملیاتی در حوزه های تخصصی با رویکرد تحول در حوزه های علمیه و پاسخ به مطالبات مقام معظم رهبری، به دنبال ارائه راه کارها و راهبردهای اجرایی تحولی هستند تا با پیاده سازی این راه کارها در فضای حوزه های علمیه، امکان پیشرفت و تعالی را در عرصه های مختلف فراهم کنند. 

در حاشیه این اجلاسیه، هشت کمیسیون محتوایی تحت عنوان "آموزش و امور حوزه ها"، "پژوهش"، "تهذیب"، "تبلیغ"، "آمار و بررسی"، "امور طلاب و دانش آموختگان"، "بین الملل" و "برنامه ریزی و نظارت" به همراه دو کمیسیون عملیاتی تحت عنوان کمیسیون های "اداری مالی" و "منابع انسانی" در حال برگزاری است.

بر پایه این گزارش، مصوبات کمیسیون های تخصصی فردا سه شنبه در اختتامیه اجلاسیه مدیران استانی و معاونان ستادی حوزه های علمیه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha