پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ اختتامیه  اجلاسیه مدیران استانی حوزه های علمیه در مشهد

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان این که مدیران استانی باید متمرکز بر فعالیت های حوزه شوند، گفت: مدیران حوزه ها باید انگیزه طلاب را تقویت کنند و با شناخت راهکارها نگذارند انگیزه آنان تقلیل پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، آیت الله سید محمد غروی، عضو جامعه مدرسین حوزه، ظهر امروز در اختتامیه اجلاسیه مدیران استانی و معاونان ستادی حوزه های علمیه در مشهد مقدس، با اشاره به اینکه مدیران استانی باید مدیریتشان را متمرکز بر فعالیت های حوزه کنند، گفت: مدیران حوزه ها باید انگیزه طلاب را تقویت کرده و با شناخت راه کارها نگذارند انگیزه طلاب تقلیل پیدا کند.

وی ادامه داد: مدیریت متمرکز و هدفمند مدیران به همراه تقویت انگیزه های معنوی طلاب منجر به تعالی حوزه های علمیه می شود؛ همچنین مدیران حوزه ها باید شوراها را از آنچه که امروز نمایان است، فعال تر و پویاتر کنند.  

عضو شورای عالی حوزه های علمیه با بیان این که حمایت شوراهای استانی نقش بسزایی در تعالی حوزه ها دارد، تصریح کرد: مدیران استانی باید با کنار زدن موانع، راه کارهایی را برای حل مشکلات ارائه کنند.

آیت الله غروی با بیان اینکه تلاشمان باید در راستای رو سفید شدن در برابر حضرت بقیة الله(عج) باشد، خاطرنشان کرد: مدیران حوزه ها باید نسبت به فعالیتشان احساس مسئولیت کرده و مدیریتشان متمرکز بر پیشرفت و تعالی حوزه ها باشد.

وی با تأکید بر ضرورت زیر ساخت ها و اجرای دوره های تخصصی باشد، ابراز داشت: باید به کیفیت نیروهای حوزوی تاکید بیشتری داشته باشیم؛ امروز اساتید خوش فکر و مستعدی فعالیت می کنند که در پویایی حوزه های علمیه نقش آفرینند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha