سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
الله وردی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمان از آغاز کرسی درس خارج فقه در این استان از چهاردهم شهریور ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حسین الله وردی، در اجلاسیه مدیران استانی حوزه و معاونان ستادی حوزه های علمیه از مدیریت ارشد حوزه علمیه خواست تا نسبت به تأمین اعتبارات مالی در استان کرمان حمایت های بیش تری صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه در جریان تبلیغ و اعزام مبلغین هجرت خوشبختانه تاکنون استان کرمان پیشرو بوده است، خاطرنشان کرد: فعالیت مدیریت منجر به توزیع متوازن مبلغین شده و باید تدابیری در خصوص استفاده روحانیون هجرت از منازل تحت پوشش سازمان تبلیغات در نظر گرفته شود.

مدیر حوزه علمیه کرمان در ادامه نسبت به  هماهنگی معاونت ها و بهره مندی روستاهای کمتر از یک هزار نفر  از روحانیون طرح هجرت ابراز امیدواری کرد.

حجت الاسلام و المسلمین الله وردی با بیان اینکه طی دو سال گذشته در معاونت پژوهش حوزه علمیه استان با دریافت مقالات، طلاب وضعیت رو به رشدی داشته و امسال نیز بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ مقاله از طلاب به دست ما رسیده است ابراز کرد: پیشنهاد ما ارائه پژوهش از سطح یک در حوزه است.

وی با بیان این که در حوزه علمیه استان کرمان از چهاردهم شهریورماه امسال کرسی درس خارج آغاز خواهد شد، تصریح کرد: حوزه استان پیشنهاد بازنگری در نظام آموزشی سفیران را داشته و بلند مدت و کوتاه مدت شدن برنامه ها باید مورد تأکید باشد. 

مدیر حوزه علمیه کرمان با بیان اینکه در خصوص پیگیری موقوفات فعالیت های خوبی صورت گرفته و پیشنهاد داریم تا اداره حقوقی مرکز فعال شود، تصریح کرد: به زعم بنده امضای تفاهم نامه های دولتی باید به مدیران استانی واگذار شود تا شاهد بازتاب های مناسبی باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha