سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
رونمایی از سامانه اندرویدی «صفیر»

حوزه/ همزمان با سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج(ع)، در اجلاسیه مدیران استانی و معاونان ستادی حوزه های علمیه در مشهد، از سامانه اندرویدی «صفیر»(ارتباط مستقیم حوزویان با مدیر حوزه های علمیه)، توسط آیت الله غروی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، همزمان با سالروز ولادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، عصر امروز در اجلاسیه مدیران استانی حوزه و معاونان ستادی حوزه های علمیه، در مشهد، از سامانه تحت اندروید «صفیر»(ارتباط مستقیم حوزویان با مدیر حوزه های علمیه)، توسط آیت الله غروی، عضو شورای عالی حوزه، رونمایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن طیب حسینی، مدیر روابط عمومی حوزه های علمیه در حاشیه این مراسم، درباره این سامانه تحت اندروید، ابراز کرد: سامانه «صفیر» تسهیل کننده ارتباط مستقیم حوزویان با مدیر حوزه های علمیه کشور است.

 وی با بیان این که نسخه های تحت ios و آیفون نیز در دستور کار قرار دارد، از استقبال حوزویان از این سامانه گفت و اظهار کرد: این امر نشان دهنده اعتماد حوزویان به این سامانه می باشد.

رئیس شورای روابط عمومی های مراکز حوزوی با بیان این که این سامانه موجب شده که مدیر حوزه های علمیه به طور مستقیم دستور پیگیری درخواست ها را صادر کند، گفت: پس از بررسی و پاسخ مربوطه، نتایج به درخواست کننده اعلام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین طیب حسینی افزود: ارتباط مستقیم حوزویان و بازگو کردن پیشنهادها و انتقادات سازنده نسبت به ارکان مختلف مدیریتی حوزه در زمینه های تبلیغ، آموزش، پژوهش، تهذیب و... از مهمترین نکته های این سامانه می باشد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha