شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
محمدکاظم بهرام - محمد کاظم بهرام

حوزه/ در همایش "نقش بسیج روحانیت در تقویت حوزه انقلابی" راهبردهای حوزه انقلابی با محوریت جهاد کبیر و چرایی نفوذ در حاکمیت دینی بررسی شد.

حجت الاسلام علی کاظم بهرام، معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج طلاب، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در مشهد با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت  امام رضا (ع)، گفت: همایش "نقش بسیج روحانیت در تقویت حوزه انقلابی" امروز با بیان نظرات مسئولین و عملیاتی کردن رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری برگزار شد. 
وی ادامه داد: در حاشیه این همایش با همفکری و مشارکت مرکز مدیریت حوزه های علمیه و نمایندگی سازمان بسیج طلاب، 6 کارگروه تخصصی 16 نفره متشکل از مدیران حوزه های علمیه و بسیج طلاب برگزار گردید.
معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج طلاب، فعالیت کمیسیون ها را در سه محور "تحقق حوزه انقلابی"، "چیستی و چرایی نفوذ در حاکمیت دینی" و "حساسیت دشمنان نسبت به حوزه های علمیه و شیوه های تحقق جهاد کبیر" خواند که مورد تبادل نظر، همفکری، هم اندیشی و جمع بندی در کمیسیون ها قرار گرفته و در ادامه آن راه کارهای کارآمد ارائه می شود. 
حجت الاسلام بهرام با بیان این که مدیران حوزه های علمیه با آمادگی کامل نسبت به محور های مدنظر وارد کمیسیون ها شدند، تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون نظرات و راه کارهای کارآمدی در این کمیسیون ها ارائه می شود که شاهد شکوفایی آنها در سال جدید خواهیم بود. 
وی تاکید کرد: امیدوارم ثمره این کمیسیون ها تربیت طلاب در تراز انقلاب اسلامی باشد که این امر از منویات مقام معظم رهبری است و انتظار داریم حوزه و بسیجی  پیشرو در زمینه حوزه انقلابی داشته باشیم. 
معاون تربیت و آموزش سازمان بسیج طلاب با بیان این که انقلاب اسلامی مولود حوزه و بسیج مولود انقلاب است، خاطرنشان کرد: هر چه حوزه انقلابی تر باشد، ارکان حوزوی و تعلیمی آن که طلاب هستند، با رویکرد مکتب اهل بیت(ع) که مکتب جامع و انقلابی است دنبال می شود. 
حجت الاسلام بهرام ابراز کرد: دشمنان در انقلاب اسلامی حساسیت نشان داده و تمام تلاششان این است که حوزه را از انقلابی گری دور کرده و رویکرد سکولاریزم را که همان طلبه بی تفاوت است، دنبال نمایند. 
وی افزود: حوزه های علمیه در راستای مقابله با دشمنان و پیشبرد انقلاب اسلامی مطابق با منویات مقام معظم رهبری تلاش و دشمنان را مایوس خواهند کرد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha