دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ اجلاس مدیران حوزه های علمیه سراسر کشور در مشهد مقدس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نواب با اشاره به مصوبات مهم شورای عالی حوزه، گفت: رشته تازه تاسیس «تبلیغ فرهنگ جهاد» رشته ای است که فارغ التحصیلان آن می توانند در این زمینه تاثیر خوبی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفتاح نواب، پیش از ظهر امروز در اجلاسیه مدیران استانی  و معاونان ستادی حوزه های علمیه در مشهد، با اشاره به اینکه شورای عالی در دوره جدید و در یک سال گذشته با ۵۲ مصوبه و ۹۱ تصمیم به سیاست گزاری پرداخته است، گفت: سند چشم انداز حوزه های علمیه نخستین امر در حوزه سیاست گزاری راهبردی است.

وی، اساسنامه مرکز امور نخبگان و استعدادهای برتر و نیز شرح وظایف و ساختار و سازمان نفرات مدیریت مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزوی را از دیگر مصوبات این شورا خواند و ابراز کرد: طرح جامع ارزیابی و رتبه بندی واحدهای آموزشی حوزوی و طرح حفظ و تقویت روحیه انقلابی حوزه های علمیه از دیگر مصوبات شورای عالی حوزه های علمیه می باشد.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به تصویب کلیات و برنامه درسی سطوح و رشته های تخصصی حوزوی، اظهار کرد: رشته تازه تأسیس و بی سابقه «تبلیغ فرهنگ جهاد» رشته ای است که فارغ التحصیلان آن می توانند در این زمینه تأثیر خوبی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در پایان، به بازخوانی و انتخاب راه کارهای مناسب برای مسائل و پیشنهادهای استانی و طرح آن در شورای عالی اشاره و عنوان کرد: جز صفا و صمیمیت در حوزه نیست و به غیر از این هم انتظار نمی رود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha