جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید حسن ربانی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان این که مدیریت در حوزه های علمیه با هیچ مسئولیتی قابل قیاس نیست، گفت: حوزه های علمیه از نظر نقش و تاریخ بی بدیل است و خدمتگزاری طلابی که در این حوزه مشغول به تحصیل هستند، از توفیقاتی است که نصیب ما شده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی، پیش از ظهر امروز در نشست آیت الله اعرافی با مدیران استانی حوزه های علمیه که در قم برگزار شد اظهار داشت: مدیریت آیت الله اعرافی بر حوزه های علمیه نوید شتاب بخشی به تحول در حوزه ها را می دهد، همچنین از زحمات آیت الله حسینی بوشهری نیز کمال تقدیر و تشکر را داریم و اگر امروز حوزه در این جایگاه قرار دارد، مرهون زحمات ایشان و مدیران است.

رئیس  مرکز خدمات حوزه های علمیه با بیان این که  مدیریت در حوزه های علمیه با هیچ مسئولیتی قابل قیاس نیست افزود: حوزه های علمیه از نظر نقش و تاریخ بی بدیل است و خدمتگزاری طلابی که در این حوزه مشغول به تحصیل هستند، از توفیقاتی است که نصیب ما شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی با اشاره به اینکه امروز شرایط کشور و جهان این مسئولیت را سنگین تر کرده است، ابراز داشت: اگر همه ما در کنار هم قرار بگیریم، می توانیم فعالیت های مناسبی داشته باشیم.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه ادامه داد: همکاری مدیریت حوزه های علمیه و مرکز خدمات باید به حد مطلوب برسد و امیدواریم با حضور مدیر جدید این تعاملات افزایش یابد.

وی با اشاره به این که مرکز خدمات مجموعه ای برای پشتیبانی از رسالت و مأموریت حوزه های علمیه است، افزود: پشتیبانی های مرکز خدمات بر اساس سطوح گوناگون بوده و اساتید، ممتازین و ... از حمایت های بهتری برخوردار هستند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه بیان داشت: راه اندازی شوراهای استانی مرکز خدمات، متشکل از مدیر استانی حوزه علمیه برادران، حوزه علمیه خواهران و مرکز خدمات یکی از نیازهایی است که می تواند ثمرات مناسبی برای حوزه علمیه استان ها داشته باشد که نیازمند توجه مدیر جدید حوزه های علمیه می باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha