سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین زمانی

حوزه / معاون امور بین الملل حوزه علمیه از تکمیل بانک اطلاعات هشت هزار طلبه زباندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین زمانی عصر امروز در اجلاسیه مدیران استانی و معاونان ستادی حوزه علمیه، با اشاره به اهمیت توجه به عرصه های بین المللی برای حوزویان، ابراز کرد: بانک اطلاعات هشت هزار طلبه زباندان تکمیل شده است.
وی به تدوین و چاپ کتاب «رسالت بین المللی حوزه های علمیه از نگاه امام راحل و مقام معظم رهبری» اشاره کرد و گفت: حوزویان؛ به ویژه در برخی استان ها از عرصه های بین المللی کم اطلاع هستند؛ به همین دلیل، دوره های آشنایی با فرهنگ ملل طراحی شده است.
معاون بین الملل حوزه های علمیه افزود: این دوره ها به صورت فشرده انجام شده و از فردا نیز دوره دانش افزایی بین المللی با حضور یکصد استاد از استان های مختلف شروع خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین زمانی، با اشاره به برگزاری همایش های بین المللی در عرصه دین به میزبانی ایران، ابراز کرد: تلاش شده تا حوزویان در اینگونه همایش ها به طور رسمی حضور داشته باشند.
وی شرکت در همایش های بین المللی در خارج از کشور؛ به ویژه واتیکان را از دیگر فعالیت های این معاونت برشمرد و گفت: اساتید اعزامی به واتیکان برای مخاطبان خود اسلام شیعی را تبیین می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha