جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه امامیه

حوزه/ مدرسه تابستانی کلام امامیه اصفهان با پیام آیت الله العظمی مظاهری آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» از اصفهان، آیین افتتاحیه مدرسه تابستانی کلام امامیه با پیام آیت الله العظمی مظاهری برگزار شد.

حجت الاسلام  سید علی طالقانی در این مراسم به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره انجمن کلام ضمن خوشامدگویی به اساتید و حاضران گفت: انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه توفیقات بسیار زیادی داشته است که می‌توان به کسب رتبه نخست در بین 19 انجمن علمی در سال 93 و 94  اشاره کرد.

وی با اشاره به تأثیر مثبت مدارس تابستانی کلام امامیه افزود: طلاب این مدرسه در کارگاه هایی که به صورت گفت‌و‌گو میان استاد و طلبه است، حالتی منفعل نداشته و فعال اند و به غیر از آموزش‌های اساتید، طلاب می‌توانند سئوالات  متنوع خود را از آن‌ها بپرسند.

در پایان آیین افتتاحیه نیز که با حضور مسئولان و مدیران حوزه علمیه اصفهان برگزار شد، از اساتید پرسابقه و فعال حوزه علمیه اصفهان در عرصه دانش کلام تجلیل به عمل آمد.

خاطرنشان می گردد: مدرسه تابستانی کلام امامیه با موضوع تبیین ابعاد نظریه امامت در روزهای 26 تا 28 مرداد سال جاری با حضور و تدریس جمعی از اساتید  کلام از جمله حجج اسلام والمسلمین برنجکار، سبحانی و خسروپناه به مدت سه روز در مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان برگزار می شود.

در این دوره 70 شرکت کننده از میان دانش پژوهان و اساتید کلام و فلسفه از 7 استان کشور همچون تهران، اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی  حضور خواهند داشت و در پایان دوره به شرکت کنندگان، گواهی معتبر علمی از طرف انجمن کلام حوزه علمیه اهدا می شود.

لازم به ذکر است: در برگزاری این  برنامه انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه دفتر اصفهان، معاونت آموزش و پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، مرکز تحققیقات رایانه ای  و دانشگاه معارف قرآن و عترت اصفهان همکاری دارند؛ 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha