جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه اصفهان

حوزه / حجت الاسلام جلالی با اشاره به پذیرش ۶۰۰ طلبه جدید در این حوزه گفت: برای سال جدید ۳۲هزار درس درقالب۱۵۰۰کلاس در حوزه اصفهان تدریس خواهدشد.

به گزارش  خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام محسن جلالی، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه اصفهان، طی سخنانی اظهارداشت:  تعطیلی در حوزه های علمیه معنا نداشته و امسال برخی از طلاب اصفهان حتی در ماه رمضان نیز کلاس درس داشتند.

وی با بیان اینکه امتحانات حوزه اصفهان پس از ماه رمضان برگزار شد، افزود:  هم چنین از 23 مرداد ماه تدریس در بسیاری از شهرهای اصفهان  به صورت عملی آغاز شده است.

معاون آموزش حوزه اصفهان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز دستور به کاهش تعطیلی های حوزه دادند، تصریح کرد: یکی اقدامات مهم حوزه اصفهان نیز گام برداشتن دراین مسیر با هدایت و مدیریت  آیت الله العظمی مظاهری می باشد.

وی با اشاره به اینکه نزدیک 600 نفر در سال جدید به مدارس معرفی کردیم، بیان کرد: بیشتر این افراد در مقطع سیکل هستند و تعدادی از این طلاب نیز فارغ التحصیل دانشگاه می باشند.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه در سال جدید 32 هزار درس در قالب یک هزار و 500 برگزار می شود، یادآور شد: حوزه های علمیه اکنون مانند گذشته نیست و دارای نظمی بی نظیر در طول تاریخ حوزه است.

وی درپایان با بیان اینکه درحال حاضر حدود6هزارطلبه ازپایه یک تا10 درحوزه علمیه برادران اصفهان در39 مدرسه علمیه درسراسراستان تحصیل می کنند خاطرنشان کرد:  کاهش تعطیلات ، افزایش کیفیت ، اهتمام به نظم وانضباط وبرگزاری کلاس های بصیرتی از جمله سیاست های کاری سال جدید می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha