جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن کلام اسلامی حوزه با آیت الله اعرافی

حوزه/ اعضای هیئت مدیره انجمن کلام اسلامی با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  اعضای هیئت مدیره انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه، شب گذشته با آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه دیدار کردند.
در این دیدار، رئیس انجمن کلام اسلامی حوزه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این انجمن، خواستار تقویت جایگاه انجمن های علمی در حوزه و نیز تقویت بنیه کلامی حوزه ها شد.
 حجت الاسلام والمسلمین برنجکار از آمادگی این انجمن در جهت ارتقای دانش اساتید کلام حوزه و نیز برگزاری دروس خارج کلام و فقه العقیده شد.
آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه نیز در ابتدای سخنان خود با ابراز خرسندی از این دیدار، توجه  بر وضعیت و جایگاه نامناسب کلام در حوزه، تأکید کرد.
مدیر حوزه های علمیه با توجه به نیازها و شبهات موجود، خواستار تقویت دانش کلام در حوزه علمیه شد.
وی با توجه به پیشینه و دستاوردهای انجمن کلام اسلامی حوزه در طی این سال ها، درخواست کرد تا با تهیه طرحی جامع از سوی انجمن و ارائه آن در شورای عالی حوزه، زمینه رشد و بالندگی این دانش در  حوزه ها شوند.
آیت الله اعرافی در پایان سخنان خود، خواستار مشارکت انجمن کلام اسلامی حوزه در طراحی درختواره نظام دانش های حوزوی شد.

خاطرنشان می شود: در این دیدار حجج الاسلام و المسلمین سبحانی نائب رئیس انجمن، محمدباقر قیومی، عزالدین رضا نژاد، رسول رضوی، محمدحسن قدردان قراملکی، سیدعلی حسینی زاده و  موسی اشکوری، دبیر انجمن کلام اسلامی حوزه دیدگاه های خود را درباره کلام اسلامی بیان کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha