شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
راهپیمایی آزادانه سازمان‌های تروریستی ممنوعه در روز استقلال پاکستان

حوزه/ نمایندگانی از جامعه مدنی «گل زهرا» با تجمع روبروی باشگاه خبرنگاران اسلام‌ آباد، اعتراض‌شان را نسبت به حضور آزادانه تروریست‌ها در خیابان‌های پاکستان در روز استقلال این کشور ابراز کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جامعه مدنی پاکستان، اعتراض خود را به شرکت گروه‌های ممنوعه تروریستی در راهپیمایی 14 اوت، روز استقلال پاکستان اعلام کرد. از جمله این گروه‌های تروریستی که از نظر قانونی در پاکستان ممنوع هستند، سازمان مرگبار سپاه صحابه پاکستان و لشگر جهنگوی (لشکر جنگوی) می‌باشند که در زیر پرچم سازمان ممنوعه «اهل سنت والجماعت» در سرتاسر پاکستان فعالیت می‌کنند.

مردم و نمایندگانی از جامعه مدنی «گل زهرا»  با تجمع روبروی باشگاه خبرنگاران اسلام‌ آباد، اعتراض‌شان را نسبت به حضور آزادانه تروریست‌ها در خیابان‌های پاکستان در روز استقلال این کشور ابراز کردند. معترضان با در دست داشتن پلاکاردها و پوسترهایی، شعارهایی در خصوص شکست طرح اقدام ملی در این کشور سردادند.

نمایندگان جامعه مدنی گل زهرا خطاب به تظاهرکنندگان گفتند: تجمعات آزادانه گروه‌های تروریستی و ممنوعه در خیابان‌های پاکستان سند بی‌قانونی در این کشور و اثبات شکست دولت در برقراری حاکمیت قانونمندانه است.

 

علی رغم ادعای مقامات اسلام آباد مبنی بر عدم دادن اجازه به گروه‌های ممنوعه و تروریستی برای شرکت در راهپیمایی روز استقلال در این شهر، اعضای جامعه مدنی معتقدند که عملکرد دولت مغایر با این ادعا می‌باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha