شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حمله پلیس پاکستان به یک مدرسه علمیه زنان شیعیان در حسین آباد

حوزه/ یورش پلیس پنجاب به این مدرسه حوزوی زنان شیعه، نه تنها بدون داشتن هیچ حکمی انجام شد، بلکه آنان هیچ دلیل یا اطلاعاتی برای چنین عمل وحشیانه‌ای نداشته‌اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، پلیس پاکستان که تحت حمایت مالی عربستان سعودی قرار دارد، در جریان یک رویداد تروریسم دولتی، بدون داشتن هیچ حکمی به یک مدرسه علمیه زنان در منطقه حسین آباد در ساهیوال حمله کردند.

طبق گزارش‌های رسیده، یورش پلیس پنجاب به این مدرسه حوزوی زنان شیعه نه تنها بدون داشتن هیچ حکمی انجام شد، بلکه آنان هیچ دلیل یا اطلاعاتی برای چنین علم وحشیانه‌ای نداشته و این عمل نه تنها نقض قانون، بلکه زیرپا گذاشتن ارزش‌های اجتماعی واخلاقی بود.

لازم به ذکر است که تحلیل‌گران مختلف بر این باور هستند که توطئه عمیقی علیه صلح در پاکستان برای ایجاد شکاف فرقه‌ای میان مردم در حال وقوع است. در این میان دولت پاکستان نیز با هیزم ریختن به آتش تفرقه، مصمم است با سرکوب یک جناح خاص میان ملت صلح طلب پاکستان اختلاف و جدایی ایجاد نماید.

متاسفانه این واقعیت تلخ تثبیت شده که تنها کشوری که در سرتاسر جهان دشمن شیعیان محسوب می‌شود عربستان سعودی است؛ حکومتی که سعی دارد ایدئولوژی‌های ضداسلامی‌اش را در خاورمیانه حاکم سازد و با هر کسی که اصول آنان را به چالش بکشد از سر جنگ و ستیز برمی‌خیزد. شیعیان پاکستان نیز معتقد هستند که حکومت کنونی پاکستان منافع مشترک زیادی با رژیم آل سعود دارد و در مقابل برآورده شدن خواسته‌های دولت پاکستان، تروریست‌های افراط‌گرای حامی عربستان نیز آزادانه در پاکستان زندگی کرده و مردم بی‌گناه و شیعیان را هدف حملات تروریستی قرار می‌دهند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha