جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مشکل امروز دنیای اسلام، منحرفانی در لباس اسلامی هستند

حوزه/ همایش حرمین شریفین روز گذشته به منظور تقدیر از تلاش‌های علمای اسلام در عرصه تبلیغ دین اسلام در جهان، در اسلام آباد پاکستان برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از tribune.com، همایش حرمین شریفین روز گذشته به منظور تقدیر از تلاش‌های علمای اسلام در عرصه تبلیغ دین اسلام در جهان، در اسلام آباد پاکستان برگزار شد.

پرویز رشید وزیر اطلاعات پاکستان در این همایش گفت: در گذشته تهدیدها علیه اسلام به وضوح از سوی غیرمسلمانان بود، اما امروز شرایط دنیا عوض شده است. متاسفانه در دنیای امروز کسانی هستند که به مسجد می‌روند و نام‌های اسلامی دارند اما در حقیقت منحرف و گمراه هستند. شناسایی این افراد، قرار دادن آنان در مسیر درست و نجات بشریت از اعمال آنان به چالشی حقیقی تبدیل شده است. روحانیون مذهبی از طریق نوشته‌ها و موعظه‌هایشان می‌توانند این افراد را در مسیر درست قرار دهند.

رشید گفت: مایه تاسف است که برخی افراد در لباس اسلامی به مساجد ، خانه خدا حمله کردند. آنان توسط دشمنان ما منحرف شده‌اند اما من می‌خواهم به آنان بگویم که هرگز موفق نخواهند شد.

وی با اشاره به تحولات بین المللی یادآور شد: همان طور که همه می دانند یک کاندید ریاست جمهوری در آمریکا، مسلمانان را تروریست خطاب کرده و معتقد است که آنان باید از آمریکا اخراج شوند! در حقیقت باید گفت که برخی سر و صداهای انتخاباتی در آمریکا به دنبال سوء استفاده از اسلام و مخدوش کرده وجهه مسلمانان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha