شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله العظمی مکارم - عباس جعفری روحانی پاکستانی

حوزه/ مسئول پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی مکارم شیرازی گفت: در پی دستور آیت الله العظمی مکارم شیرازی، روحانی فعال پاکستانی، در هشتاد و پنجمین روز اعتصاب غذای خود پایان این اعتصاب را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام وحید علیان نژاد با بیان این خبر گفت:  حجت الاسلام علامه راجه ناصر عباس جعفری در مراسم بیست و هشتمین سالگرد شهادت سید عارف حسین الحسینی، با ایراد سخنانی گفت؛ با وجود وخامت حال، ما در جلسه شورای مرکزی مجلس وحدت مسلمین تصمیم گرفته بودیم که به اعتصاب غذا ادامه دهیم، اما به دستور مرجعیت و احترم علماء، پایان آن را اعلام می کنیم.

مسئول پایگاه اطلاع رسانی آیت الله العظمی مکارم  شیرازی  بیان داشت؛ وی تأکید کرده، تا رسیدن به همه مطالبات مشروع خود، تحصن احتجاجی خود را ادامه خواهد داد.

شایان ذکر است در پی وخامت حال علامه راجه ناصر عباس جعفری، حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با ارسال نامه به وی، از ایشان خواستند که به این اعتصاب پایان دهد.

علامه جعفری از روز جمعه 24 اردیبهشت 1395 در کمپی واقع در باشگاه رسانه های "اسلام آباد" پایتخت، دست به اعتصاب غذا و تحصن زد. وی که این کار را در اعتراض به ادامه ظلم و خشونت علیه پیروان اهل بیت علیهم السلام انجام و با وجود از دست دادن 34 کیلو از وزنش و وخیم شدن حال، دست از مقاومت نکشید

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha