شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام والمسلمین امیری _ معاونت تهذیب

حوزه/ مدیر دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور از برگزاری دوره تکمیلی آشنایی با مهارت های راهنمایی و مشاوره در مشهد مقدس خبرداد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام امیری، با اشاره به برنامه های تابستانی دفتر امور مشاوره و خانواده اظهارداشت: از برنامه های مهم تابستان سال جاری این دفتر برگزاری دوره های "آشنایی با مهارت های راهنمایی و مشاوره " است که در دو قالب مقدماتی و تکمیلی برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه دوره مقدماتی این طرح از بیست مرداد ماه سال جاری به مدت 6 روز در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: از دیگر دوره های دفتر امور مشاوره و خانواده، برگزاری دوره تکمیلی آشنایی با مهارت های راهنمایی و مشاوره برای اساتیدی است که قبلا طی دوره هایی در استان های خود مراحل مقدماتی را گذرانده اند.

مدیر دفتر امور مشاوره و خانواده معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه در این دوره بالغ بر 160 نفر حضور دارند، یادآور شد: این دوره از 27 مردادماه کار خود را آغاز و  به مدت 6 روز در مجتمع آموزشی تربیتی حضرت ابوالفضل(ع) شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره فراگیرانی از استان های مازندران، یزد،تهران، البرز، ایلام، سمنان، هرمزگان، قزوین، خوزستان، چهار محال و بختیاری، قم، اصفهان، فارس، مرکزی و هم چنین شهرهای ملایر و بابل حضور دارند.

حجت الاسلام امیری، روش شناسی فهم آیات و روایات روان شناسی، سبک زندگی، فرزند پروری، مشاوره تخصصی قبل از ازدواج، رضایت مندی از زندگی و درمانگری اضطراب را موضوعات درسی این دوره بیان و ابراز داشت: فراگیران هر استان نهایتا 3 سرفصل را در این دوره خواهند گذراند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha