دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حلب

حوزه/ برخی منابع سوری در شهر حلب اعلام کردند شمار کشته شدگان تروریست ها در ۶ روز گذشته به ۲۵۰ نفر رسیده که در درگیری های جنوب غرب حلب و ریف جنوبی حلب به هلاکت رسیده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، برخی منابع شهر حلب اعلام کردند شمار کشته شدگان تروریست ها در 6 روز گذشته به 250 نفر رسیده که در درگیری های جنوب غرب حلب و ریف جنوبی حلب به هلاکت رسیده اند و ارتش سوریه در مناطق مختلف در جنوب این شهر در حال پیشروی است.

بنا به گفته این منابع، درگیری ها میان ارتش سوریه و تروریست ها در محور ریف جنوبی حلب در منطقه الغراصی و تلة الصنوبرات و تلة ام القرع متمرکز است و ارتش سوریه پیشروی های مهم و قابل توجهی در این مناطق داشته است و طبق اظهارات منابع نظامی سوری، پس از تسلط ارتش بر این مناطق، مساله آزادسازی منطقه 1070 و بستن راه های امدارسانی به دانشکده نظامی حلب، بسیار آسان و در دسترس خواهد بود.

این در حالی است که بمباران و شلیک خمپاره به مواضع تروریست ها در این مناطق ادامه دارد و دایره هدف این حملات نیز در حال گسترش است تا مناطق ریف جنوبی و ریف ادلب را نیز شامل شود و در این راستا خسارت های زیادی به تروریستها وارد شده است که آخرین آن اعتراف تروریست ها به کشته شدن 60 نفر از جمله 10 فرمانده آنها می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha