یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
علی اشرف تیموری تبار

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه مجد تهران از برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی جدید این مدرسه، با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین صدیقی امام جمعه موقت تهران خبر داد.

حجت الاسلام علی اشرف تیموری تبار، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با بیان این که مدرسه علمیه مجد یکی از مدارس معتبر شهر تهران است، گفت: سابقه علمی این مدرسه بسیار زیاد است و قبلاً زیر نظر مدرسه علمیه مروی مدیریت می‌شد، اما چند سالی است که مستقل شده و در سطوح دو و سه به فعالیت می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه مسجد مدرسه علمیه مجد نیز سابقه‌ای طولانی در فعالیت دینی و فرهنگی را در کارنامه خود ثبت کرده است، افزود: شخصیت‌های ارزشمندی همچون شیخ محمدتقی آملی در این مسجد اقامه نماز جماعت کرده، و همواره مورد رجوع مردم بودند.

معاون آموزش مدرسه علمیه مجد تهران با اشاره به استقبال طلاب سطح عالی از تحصیل در این مدرسه، ادامه داد: استفاده از اساتید باتجربه و وجود محیط علمی مناسب سبب گرایش طلاب به این مدرسه شده است.

حجت الاسلام تیموری تبار با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید این حوزه، خاطرنشان کرد: آیین آغاز سال تحصیلی 96-95 مدرسه علمیه مجد، فردا دوشنبه 15 شهریور برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، سخنران مراسم افتتاحیه مدرسه علمیه مجد است.

حجت‌الاسلام تیموری تبار گفت: مدرسه علمیه مجد جزو مدارس سطوح عالی حوزه علمیه تهران است که امسال نیز همانند سال‌های گذشته در پایه‌های 7 تا 10 طلبه پذیرفته است.

 42/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha