جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 393063
۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷
حجت الاسلام سید محمدرضا میرصانعی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مجد تهران، گفت: امسال طلاب مستعد و ممتازی را در سطح عالی پذیرش کرده‌ایم و طبق برنامه ریزی‌های که برای سال‌تحصیلی جدید در نظر گرفته‌ایم، امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی علمی طلاب این حوزه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام سیدمحمدرضا میرصانعی، مدیر مدرسه علمیه مجد تهران، امروز در مراسم آغاز سال‌تحصیلی جدید، با تقدیر از حضور حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در جمع طلاب این حوزه، اظهار داشت: امیدواریم در طول سال‌ تحصیلی طلاب عزیز حوزه مجد بتوانند از رهنمودهای این استاد اخلاق بهرمند شوند.

وی با بیان اینکه امسال طلاب بسیار ارزشمند و ممتازی را در سطح عالی پذیرش کرده‌ایم، افزود: طبق برنامه ریزی‌های که برای سال‌تحصیلی جدید در نظر گرفته‌ایم، امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی علمی طلاب این حوزه باشیم.

مدیر مدرسه علمیه مجد ادامه داد: این مدرسه یکی از مدارس بنام و مطرح تهران است که در سال‌های اخیر نیز درس خارج آیت‌الله شاهرودی در محل این مدرسه برگزار می‌شد، و حضور اساتید متعهد و متخصص به ارزش و عظمت این حوزه سطح عالی تهران افزوده است.

حجت‌الاسلام میرصانعی در پایان با اعلام این که تا رسیدن به نقطه مطلوب، فرسنگ‌ها فاصله داریم، گفت: از مسئولین و مدیران حوزه علمیه استان تهران تقاضا داریم، نسبت به رفع برخی مشکلات این مدرسه با مساعدت بیشتری همکاری‌های لازم را به عمل بیاورند.

42/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha