جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 393194
۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵
حجت الاسلام عادل

حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اینکه اگر روحانیت و حوزه های علمیه ورود پیدا نمی کردند، انقلاب اسلامی صورت نمی گرفت، گفت: امروز هم روحانیون حافظان کیان انقلاب هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عادل در دیدار با مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان که در اداره کل اوقاف وامور خیریه استان انجام شد به نقش مهم مساجد در کشور اشاره و گفت:  انقلاب از حوزه های علمیه و فعالیت روحانیون در مساجد شروع شد، چرا که پیش قراول  و رهبر این انقلاب نیز شخصیتی مثل حضرت امام خمینی (ره) بودند.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان  با اشاره به اینکه اگر روحانیت و حوزه های علمیه  ورود پیدا نمی کردند، انقلاب صورت نمی گرفت، اظهارکرد:  امروز هم که ما درگیر جنگ نرم هستیم، روحانیت به عنوان افسران جنگ نرم وهمچنین مساجد  درجهت حفظ و حراست از نظام، ایفای نقش می کنند.

حجت الاسلام عادل فعالیت های هیات امنا با ائمه جماعات را با اهمیت دانست و بیان داشت: فعالیت هیات امناء در مساجد با مدیریت امام جماعت تحقق یابد و به گونه ای باشد که مساجد به عنوان یک کانون مطرح شود و برای جذب حداکثر مردم به ویژه جوانان به صورتی که موثر در مسجد حضور پیدا کنند و نه صرف اقامه نماز ، و در کلیه اجتماعاتی که کلیه مسلمانان حضور دارند ، حضور یابند.

حجت الاسلام اوتارخانی هم در ادامه  گزارشی از فعالیت های صورت گرفته مساجد در استان ارائه داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha