جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دوره های گفتمان انقلاب اسلامی

حوزه/ دوره‌های تخصصی گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت بررسی «حوزه انقلابی» از دیدگاه مقام معظم رهبری، ویژه طلاب اهوازی، هفدهم و هجدهم شهریورماه، از سوی مؤسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی، در اهواز برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، یازدهمین دوره از «دوره‌های تخصصی گفتمان انقلاب اسلامی» ویژه طلاب و روحانیون از سوی مؤسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی و معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام علی و امام حسین(ع) در اهواز برگزار می‌شود.

این دوره، در راستای آشنایی با اندیشه‌های امام خمینی(ره) و آیت الله العظمی خامنه‌ای با حضور علمای عظام و اساتید برتر حوزه و دانشگاه هفدهم و هجدهم شهریورماه جاری در مسجد شهید بهشتی اجرا می‌شود.

بنا بر این گزارش، «حوزه انقلابی» برگرفته از دیدگاه‌ها و سخنان مقام معظم رهبری، یکی از سرفصل‌های اصلی دوره‌های تخصصی گفتمان انقلاب اسلامی است که طلاب می‌توانند در آن شرکت کرده و در صورت قبولی در آزمون پایانی، گواهی پایان دوره آن را نیز، دریافت نمایند.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند با ارسال کلمه «گفتمان» به سامانه ۳۰۰۰۸۶۷۲۶۶ و یا مراجعه حضوری به دفتر مؤسسه میقات به نشانی اهواز، کوی پلیس، جنب ندامتگاه کارون، خیابان خرم، در دوره‌های مذکور شرکت نمایند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha