دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اجلاسیه حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ نخستین اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان در سال تحصیلی جدید، در راستای تبیین اهداف کوتاه‌مدت و کلان حوزه و هم‌اندیشی پیرامون فرصت‌های پیش رو، برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن آل عامر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان، اظهار داشت: این اجلاسیه به‌عنوان نخستین نشست مدیران مدارس علمیه خوزستان با مدیر حوزه استان است.

وی با اشاره به موضوعات این اجلاسیه، گفت: انجام هماهنگی‌های لازم پیرامون شروع سال تحصیلی شدید، بررسی مراحل جذب و گزینش داوطلبین جدیدالورود حوزه علمیه خوزستان، تبیین اهداف کوتاه‌مدت و کلان حوزه علمیه خوزستان و هم‌اندیشی پیرامون فرصت‌های پیش رو، بخشی از موضوعات نخستین اجلاسیه مدیران مدارس علمیه خوزستان در سال تحصیلی جدید است.

وی بابیان این‌که مدیریت حوزه علمیه خوزستان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری، راهبردها و اهداف مستمری را در نظر دارد، تصریح کرد: حوزه خوزستان از دیرباز تاکنون، یکی از حوزه‌های موفق در اجرای منویات ولایت‌فقیه بوده و هم‌اکنون نیز با برگزاری جلساتی کارشناسی شده، در تلاش برای تحقق عملی رهنمودهای امام خامنه‌ای، پیرامون «طلبه و حوزه انقلابی» است.

حجت‌الاسلام آل عامر، با اشاره به زمان و مکان برگزاری این اجلاسیه، بیان داشت: اجلاسیه مدیران، چهارشنبه، هفدهم شهریورماه، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه خوزستان با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha