جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اربعین حسینی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، بابیان این‌که شهرستان دزفول، قصد انجام فعالیت‌های ویژه‌ای را برای زائران اباعبدالله الحسین(ع) دارد، گفت: امسال با تلاشی مضاعف درصدد ارائه خدمات بیشتر به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام‌جمعه دزفول، امروز در دومین نشست ستاد اربعین دزفول، ضمن تقدیر و تشکر از متصدیان ستاد اربعین حسینی شهرستان دزفول، اظهارداشت: مسئولین شهرستان دزفول در اربعین سال گذشته با اخلاص و تلاش کارهای بزرگی در مرز چذابه انجام دادند و امسال نیز با تلاشی مضاعف درصدد ارائه خدمات بیشتر به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) خواهیم بود.

وی بابیان این‌که موکب شهرستان دزفول، قصد انجام فعالیت‌های ویژه‌ای را برای زائران اباعبدالله الحسین(ع) دارد، بیان داشت: شهرستان دزفول در اربعین امسال بنا دارد با انجام فعالیت‌هایی نمونه، الگویی برای دیگر مواکب باشد.

امام‌جمعه دزفول، بابیان این‌که شاکله موکب شهرستان دزفول در مرز چذابه مشخص شده است، افزود: اگر به این شهرستان، مکانی را به‌ صورت مشخص و ثابت برای همیشه دهند، مردمان میهمان‌نواز دزفول می‌توانند با انجام سرمایه‌گذاری‌هایی ماندگار، خدمات شایسته‌ای را به زوار اربعین حسینی ارائه کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، با تأکید بر فراهم شدن، امکانات مناسب، جهت پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع)، تصریح کرد: شهرستان دزفول یکسری پیشنهادات ابتکاری و خلاقانه در زمینه ارائه خدمات به زائرین دارد که با مشخص شدن مکانی با گنجایش و ظرفیت بالا، می‌تواند امکانات بسیار خوبی را در مرز چذابه فراهم آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha