جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سعید مهدوی امین

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت:معرفی شهدای قرآنی و حضور این رزمندگان قرآنی در دوران دفاع مقدس می تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موثر باشد..

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام سعید مهدوی امین امروز در جلسه ستاد بزرگداشت یادواره شهدای قرآنی استان با بیان اینکه قرآن راه سعادت و کمال را فراروی بشر قرار داده است بر لزوم ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه در تربیت فرزندان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه شهدای قرآنی تربیت یافته نور هدایت و معنویت قرآن و آیات محکم این کتاب الهی بوده اند افزود:باید با معرفی شهدای قرآنی و سرگذشت و زندگینامه این شهیدان نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت از منظر قرآن اشنا کرد.

در ادامه مدیر کل حفظ بنیاد و نشر ارزشهای دفاع مقدس لرستان نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز را از مهمترین راههای مقابله با جنگ نرم دشمن برشمرد و افزود:معرفی شهدای قرآنی و حضور این رزمندگان قرآنی در دوران دفاع مقدس می تواند در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موثر باشد.

سرهنگ دل آرام در پایان مصاحبه و تدوین مستند با خانواده های شهدای قرآنی و طراحی صحنه این یادواره را از جمله برنامه های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha