دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:پیام غدیر باید هنرمندانه به افکار عمومی عرضه شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی امروز در جلسه برنامه ریزی برنامه های دهه ولایت با بیان اینکه باید تلاش کنیم مضامین و فلسفه غدیر را در بین آحاد جامعه ترویج و تبیین نماییم افزود:امروز ضرورت ترویج فرهنگ غدیر در جامعه نیازی اساسی است و باید در بطن جامعه نهادینه شود.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه غدیر و واقعه این روز موجب نفوذ و گسترش اسلام در فراسوی مرزها شد تصریح کرد:اگر واقعه غدیر و پیام غدیر در جامعه اسلام اتفاق نمی افتاد بطور قطع چیزی از اسلام هم باقی نمی ماند.

حجت الاسلام والمسلمین میر عمادی با اشاره به اینکه غدیر واقعه ای بود که پیغمبر گرامی اسلام(ص) با تعیین امام و ولی مسیر حرکت اسلام را مشخص نمودند خاطر نشان کرد:غدیر مایه بقای اسلام و بسط و گسترش مضامین ناب اسلامی در جهان شد.

وی با اشاره به اینکه واقعه غدیر موجب شد دشمنان اسلام دچار یاس و نا امیدی شوتد بیان داشت:پیام غدیر باید با ظرافت تمام و هنرمندانه به افکار عمومی عرضه شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت:فرهنگ غنی غدیر را باید با برگزاری برنامه های پرمحتوا در بطن جامعه ترویج و گسترش دهیم و برای ترویج این فرهنگ به برنامه ریزی مدون و منسجم نیاز است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه همه دستگاههای اجرایی باید با برگزاری برنامه های هدفمند و باشکوه فرهنگ غدیر و ولایت را در جامعه گسترش دهند افزود:در برگزاری برنامه های دهه ولایت باید پیام غدیر و مضامین آن به مخاطبان منتقل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha