دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: تربیت عالمان مهذب، آگاه ،بیدار و انقلابی از رسالت های اصلی و نیازهای روز حوزه های علمیه به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی، ظهر امروز در مراسم معرفی حجت الاسلام والمسلمین مینا پور به عنوان مدیر جدید حوزه علمیه استان لرستان، با اشاره به اینکه حوزه های علمیه تربیت افراد متعهد،حافظ منافع اسلام و مدافع دین را بر عهده دارند افزود:حوزه های علمیه در طول تاریخ همواره رسالت خود را بخوبی انجام داده اند و پس از انقلاب نیز در تبلیغ آرمانه ای اسلام و مکتب تشیع و همچنین بیان اهداف و آرمان های انقلاب نیز مسئوليت خطیر و سنگین خود را در جامعه انجام داده اند.

وی با اشاره به این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رشد و بالندگی بی بدیل در حوزه های علمیه و استقبال بی نظیر مردم مومن و انقلابی در ورود به حوزه ها بوده ایم تصریح کرد:حوزه های علمیه رسالت سنگین تربیت طلاب مهذب و کارآمد برای تبلیغ در جامعه بعنوان ائمه جمعه،جماعات و مسئوليت های مربوط به شئون حوزه را بر عهده داشته و دارند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه تربیت مبلغان مهذب ،کارآمد و آگاه به زمان از رسالتهای حوزه های علمیه است خاطر نشان کرد:نیاز امروز حوزه های علمیه برای تبلیغ در جهان اسلام تربیت عالمان آگاه،بیدار و انقلابی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و دیدار معظم له با متوليان حوزوی بیان داشت:معظم له همواره بر اجرای دقیق و هدفمند برنامه های تهذیبی آموزشی برای تربیت مبلغان مهذب و توانمند برای اشاعه فرهنگ ناب اسلام و مکتب تشیع تاکید ویژه داشته اند.

وی با بیان اینکه برای تربیت مبلغانی کارآمد برای اشاعه آموزه های دین مبین اسلام و اهداف انقلاب اسلامی نیازمند عزمی همگانی در حوزه های علمیه هستیم اظهار داشت:حوزه های علمیه باید برای اهداف اسلام ناب محمدی( ص) و انقلاب اسلامی نیروی انسانی مومن و کارآمد تربیت نمایند و مدافعان اصلی دین مبین اسلام نیز در حوزه های علمیه تربیت خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان همدلی ،همراهی و همیاری اعضای شورای حوزه علمیه استان ، مدیران و کارکنان مدیریت حوزه و مدیران و کارکنان مدارس علمیه استان را با هم از عوامل موفقیت و پویایی حوزه در اجرای برنامه های تهذیبی و آموزشی در حوزه برشمرد و افزود:برای تربیت نیروی انسانی کارآمد در حوزه نیازمند همتی همه جانبه هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha