جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فرحانی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین فرحانی، رشد معنوی و علمی طلاب را نیازمند همدلی و همیاری لازم بین مدیران و کادر علمی آموزشی حوزه و مدارس دانست و گفت: اجرای برنامه های هدفمند و منسجم در حوزه ها تاثیر بسزایی در تربیت طلابی مهذب و کارآمد برای تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و مکتب تشیع دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، ظهر امروز در مراسم معارفه مدیر جدید حوزه علمیه استان لرستان با بیان این که برای ارتقاء و رشد معنوی و علمی طلاب باید همدلی و همیاری لازم بین مدیران و کادر علمی آموزشی مدارس برقرار باشد، گفت: اجرای برنامه های هدفمند و منسجم در حوزه های علمیه تاثیر بسزایی در تربیت طلابی مهذب و کارآمد برای تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام و مکتب تشیع دارد.

وی در ادامه با قدردانی از خدمات و تلاش های اعضای شورا، مدیران و کادر علمی آموزشی حوزه استان، ادامه داد: حوزه علمیه لرستان، حوزه ای فعال، پویا و بانشاط است و برای موفقیت روز افزون علمی و تهذیبی باید برنامه های این حوزه با جدیت تمام دنبال شود.

معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور با اشاره به برگزاری ۵۳ جلسه و تصویب ۲۴ مصوبه حوزوی در شورای حوزه استان لرستان، افزود: با پیگیری های حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان  و اعضای شورای حوزه استان، برنامه ها و اهداف حوزه بصورت منسجم و هدفمند در حال اجراست.

حجت الاسلام والمسلمین فرحانی با تقدیر از تلاش های مدیر سابق حوزه لرستان، خاطر نشان کرد: حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، با تلاش وافر در تاسیس مدیریت حوزه استان و خدمات چند ساله، توانست منشاء خدمت و اجرای برنامه های حوزه در دوران مسئوليت خود باشد. حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، معاون آموزش فعلی و سرپرست چند ماهه حوزه استان لرستان نیز توانست تا معرفی مدیر جدید، به نحو مطلوب مدیریت حوزه را اداره کنند.

معاون آموزش و امور حوزه های علمیه کشور در پایان ابراز امیدواری کرد: حجت الاسلام میناپور، مدیر جدید حوزه استان لرستان نیز بتوانند بر رشد و پویایی برنامه ها و فعالیت های حوزه  لرستان بیافزاید

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha