جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گردهمایی مبلغان اعزامی به مناطق محروم کشور

حوزه/ مدیر گروه فرهنگی تبلیغی مناطق محروم، با بیان اینکه تقاضای طلاب و مبلغین برای حضور در مناطق محروم بسیار زیاد است اظهار داشت: باید طوری برنامه ریزی و حمایت کرد تا همه طلاب در این مناطق حضور یابند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین حبیبی تبار در گردهمایی مبلغین اعزامی به مناطق محروم کشور که در دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و با حضور این مرجع تقلیدبرگزارشد، به ارائه گزارشی از فعالیت  گروه فرهنگی تبلیغی مناطق محروم پرداخت و گفت: این گروه زیر نظر دو بیت فقاهت  و مرجعیت آیات عظام صافی گلپایگانی و مکارم شیرازی فعالیت می کند و همه سعی این گروه حضور در مناطق محروم و تبلیغ دین است.

مدیر گروه فرهنگی تبلیغی مناطق محروم ابراز داشت: این گروه از 20 سال گذشته فعالیت خود را در مناطق  محروم و با هدف ترویج دین، مبارزه با خرافه پرستی، مبارزه با افکار وهابیت و نحله های نوظهور و ارائه مبانی صحیح دینی اسلامی آغازکرده و تا کنون فعالیت های خوبی در عرصه های تبلیغی از خود به یادگار گذاشته است.

حجت الاسلام و المسلمین حبیبی تبار گفت: مهمترین فعالیت این گروه تبلیغی، شناسایی مناطق آسیب پذیر، ساخت مساجد، تکیه و حسینه، تقویت مبانی دینی و الهی، تقویت ائمه جماعت،   فقر زدایی، ساخت خانه عالم، برگزاری کارگاهای آموزشی برای ملاهای حاضر در مناطق محروم و... است.

 وی بیان داشت : این گروه در ایام تبلیغی محرم، صفر، ماه مبارک رمضان و تابستان اقدام به فعالیت تبلیغی می کند  و هر سال بیش از 500 نفر اعزام داشته است.

مدیر گروه فرهنگی تبلیغی مناطق محروم ابراز داشت: تقاضای طلاب و مبلغین برای حضور در مناطق محروم بسیار زیاد است و باید طوری برنامه ریزی کرد تا همه طلاب دلسوخته بتوانند در این مناطق حضور یابند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha