چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام  مهدوی امین لرستان

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت:یادواره شهدای قرآنی استان لرستان دی ماه سال جاری در خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین عصر امروز در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه باید نام و خاطره و هدف والای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بخصوص بین نسل جوان نهادینه شود افزود:وجود یادواره های شهدای شاخص استان در حوزه های متفاوت می تواند در معرفی شهدای استان و انتقال ارزشهای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری یادواره های شهدای قرآنی نیز گامی ارزشمند در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدای قرآنی و ترویج فرهنگ قرآن در جامعه است تصریح کرد:تاکنون یادواره های شهدای روحانی برگزار شده است و برگزاری یادواره شهدای هیات مذهبی نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه یادواره شهدای قرآنی، دی ماه امسال در خرم آباد برگزار خواهد شد افزود:تاکنون ۴۰ شهید قرآنی استان لرستان شناسایی و کار ساخت مستند فعالیت این شهدا نیز در دستور کار است.

 روشنی، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان نیز با بیان اینکه باید با عزمی همگانی در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ این دستاوردها کوشا باشیم افزود:اولویت برنامه های فرهنگی باید بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha