سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی

حوزه/عضو خبرگان رهبری گفت: برگزاری کنسرت در شهر کریمه اهل بیت(ع) نوعی هنجاری شکنی بوده و بدتر از همه اینکه بعضی به خاطر مصلحت گفته اند باید سکوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی امروز در مراسم  عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) که در مدرسه امیر المومنین(ع) و با حضور حضرت آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه  برگزارشد، گفت: ماه محرم فرصت خوبی برای تبلیغی دین، بیان ارزشهای الهی و ملکوتی و باز خوانی سخنان امام حسین(ع) است، باید از این فرصت برای بازخوانی سخنان امام حسین(ع) استفاده کرد.

وی افزود:  امام حسین(ع) در خطبه ای آتشین در مراسم حج،‌خطاب به طاغوتیان فرمودند،" اگر این حکومت طاغوتی ادامه پیدا کند، قطعا چیزی از حق باقی نخواهد ماند".

عضو جامعه مدرسین اظهار داشت: این هشدار امام  رسالت سنگینی برعهده همه مردم حج گذار گذاشت تا وقتی به شهرهای خود برگشتند انسان های دیگر را هم آگاه کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی گفت: این هشدار امام بدین معنا است که نباید در برابر ظالم سکوت کرد، بلکه باید نسبت به بی حرمتی ها عکس العمل نشان داد.

وی افزود:  متاسفانه چندی پیش در شهر قم شاهد بی حرمتی در پوشش برگزاری کنسرت بودیم.برگزاری  کنسرت در شهر کریمه اهل بیت(ع)  نوعی هنجاری شکنی بوده و بدتر از همه اینکه بعضی به خاطر  مصلحت ها گفته اند باید سکوت کرد.

عضو جامعه مدرسین گفت: باید از مراجع  تقلید که سکوت را شکستند و موضع قاطعانه گرفتند، تشکر کرد و همه انزجار خود را از برگزاری این نوع مسائل ضد دینی و ارزشی اعلام بداریم و سکوت را جایز ندانیم این درسی است که عاشورا و محرم به ما می دهد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha