پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عیادت استاد رشاد از ‌آیت الله محمد جعفری اراکی

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران، به همراه تنی چند از اساتید حوزه، با حضور در منزل آیت الله جعفری اراکی، از این استاد مطرح حوزه علمیه تهران که در بستر بیماری به سر می برد، عیادت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، استاد علی اکبر رشاد، رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران و تولیت حوزه علمیه امام رضا(ع) تهران، به همراه تنی چند از اساتید و مسئولان حوزه امام رضا(ع)، پیش از ظهر امروز یکشنبه 18مهرماه، با حضور در منزل آیت الله محمد جعفری اراکی، از این عالم پیشکسوت عیادت کرده و برای این استاد شناخته شده حوزه تهران، آرزوی سلامتی کرد.  

آیت الله محمد جعفری اراکی ضمن ابراز خوشحالی از دیدار استاد رشاد و دیگر همراهان وی، گفت: امیدوارم مسئولان حوزه در تربیت طلاب و دیگر امور محوله موفق باشند.

 استاد حوزه علمیه تهران تأکید کرد: مسئولان حوزه باید روی تقویت اعتماد به نفس و اراده طلاب تلاش کنند، چرا که اراده قوی در وجود یک طلبه و اصولا هر انسان دیگری، او را از بسیاری خطرات، آسیب ها و انحرافات مصون نگاه داشته و همچنین در پرتو اراده قوی، بسیاری از کارهای بیهوده، کنار گذاشته شده و جای خود را به امور ضروری و لازم می دهد.

آیت الله جعفری اراکی استوانه حوزه تهران است 

استاد علی اکبر رشاد، رئیس حوزه علمیه استان تهران نیز در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای آیت الله محمد جعفری اراکی، گفت: حضرتعالی از استوانه ها و افتخارات حوزه علمیه تهران هستید و امیدواریم هر چه سریعتر و با بهبودی کامل، شاهد برقراری کلاس های درس حضرتعالی باشیم.

خاطرنشان می شود، آیت الله محمد جعفری اراکی، از اساتید مطرح حوزه علمیه تهران و از شاگردان امام خمینی(ره) و مرحوم آیت الله خوئی است که سابقه مبارزات انقلابی علیه رژیم ستم شاهی را در کارنامه خود دارد و بالغ بر 30سال نیز در حوزه علمیه نجف مشغول به تدریس علوم دینی و تربیت طلاب بوده است.

313/29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha