پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
پایان یافتن دیکتاتوری در منطقه

حوزه/ الوفاء گفت: آل خلیفه افق روشنی پیش روی خود ندارد و واقعیت های بین المللی به سود سعودی ها و آل خلیفه نیست و بر این اساس ما به پایان یافتن دیکتاتوری و فساد در بحرین و منطقه امیدواریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء بحرین با صدور بیانیه ای از مردم بحرین خواست همچنان به نهضت و انقلاب سیاسی و میدانی و حقوقی و رسانه ای خود در سایه تحولات حساس و ضعف نفوذ عربستان در منطقه ادامه دهند.

الوفاء همچنین از نیروهای انقلابی بحرین خواست به فهم و رصد دقیق تحولات منطقه به ویژه تضعیف جریان تکفیری آمریکایی در حلب، موصل و یمن بپردازند و بدانند که تردید آل خلیفه در نهایی کردن پرونده شیخ عیسی قاسم به خاطر نامعلوم بودن آینده عربستان و آمریکا در سیر تحولات منطقه است.

در ادامه این بیانیه آمده: آل خلیفه افق روشنی پیش روی خود ندارد و واقعیت های بین المللی به سود سعودی ها و آل خلیفه نیست و بر این اساس ما به پایان یافتن دیکتاتوری و فساد در بحرین و منطقه امیدواریم و هیچ گاه زیر بار سلطه آل خلیفه نخواهیم رفت و از مردم انقلابی نیز می خواهیم به انقلاب خود ادامه دهند و راه های اشتباه و آزموده گذشته در تعامل با آل خلیفه و غرب را تکرار نکنند و تلاش کنند منطقه سیاسی و میدانی خود را بر کشور خود حاکم کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha