پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ارتباط بحرین با رژیم صهیونیستی

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه و جمعیت وعد بحرین مخالفت خود را با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و میزبانی کشورشان از گروه ورزشی اسرائیلی اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، به تازگی رئیس فدراسیون فوتبال بحرین اعلام کرد هیئتی از فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی در نشست های کنگره فیفا در 11 مه 2017 در منامه شرکت خواهند کرد.

علی بن خلیفه آل خلیفه رئیس فدراسیون فوتبال بحرین نیز گفته سفر هیئت اسرائیلی با چراغ سبز مسئولان بحرینی صورت گرفته و این سفر هیچ گونه ابعاد سیاسی ندارد و از سوی دیگر ما تنها کسانی نیستیم که سیاست را از ورزش جدا کرده ایم.

ائتلاف: تصمیم نظام بر خلاف اراده مردم است

اما پس از این تصمیم فدراسیون فوتبال بحرین ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه با صدور بیانیه ای عادی سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم و تاکید کرد این عادی سازی روابط به هیچ وجه بیانگر اراده مردم بحرین نیست.

در این بیانیه آمده: مردم بحرین هرگز مظلومیت مردم فلسطین و جنایت های اشغالگران صهیونیست را فراموش نمی کنند و عرب ها و مسلمانان با وجود شرایط سختی که این روزها پشت سر می گذارند از مساله فلسطین دست بر نمی دارند.

ائتلاف ادامه داد: مردم بحرین با میزبانی بحرین از گروه ورزشی رژیم صهیونیستی مخالفند و از راه های مختلف این مخالفت خود را اعلام می کنند.

 عادی سازی روابط شکل های مختلفی دارد که یکی از آنها ورزش است

جمعیت وعد بحرین نیز با صدور بیانیه ای مخالفت خود را با این تصمیم نظام آل خلیفه اعلام کرد و تاکید کرد: این موضع گیری ها موجب بی احترامی و اهانت به اجماع ملی مردم بحرین است؛ چراکه مردم بحرین همواره حامی مردم فلسطین بوده و هستند.

وعد افزود: ما با هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی مخاافیم؛ چراکه کار این رژیم اشغالگری و کشتار مردم فلسطین و بازداشت و شکنجه این مردم بی دفاع است و از این رو ما در مورد کشیده شدن مسئولان رسمی بحرین به باتلاق عادی سازی روابط با این رژیم هشدار می دهیم.

در این بیانیه آمده: عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیست به شکل های مختلفی ممکن است صورت بگیرد که یکی از آنها ورزش است و ما از مردم می خواهیم با اقدامات و اعتراض خود مانع رخنه کردن صهیونیست ها به کشور بشوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha