یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام غزالی

حوزه/ مسئول قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان از راه اندازی سایت ثبت نام مبلغان خبر داد.

حجت الاسلام حسن غزالی، در گفتگو با خبرنگار«حوزه» در اصفهان  اظهارکرد: با توجه به انجام راهپیمایی و زیارت اربعین طرح تبلیغ و اعزام مبلغ برای این مراسم انجام می شود که امسال حوزه علمیه اصفهان در نظر دارد ساماندهی ویژه ای برای این کار صورت دهد.

وی افزود: از طلاب و روحانیون  علاقه مند به حضوردر همایش عظیم اربعین حسینی برای طرح تبلیغ اربعین در مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان در سایت البیان ثبت نام می شود که طلاب و روحانیون علاقه مند برای شرکت در این طرح می بایست در این سایت به آدرس http://albayan.ir/plan/show/11  اقدام به ثبت نام نمایند.

 مسئول قرآن و تهذیب حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: شایسته است روحانیونی که از سوی سایر نهادها اعزام می شوند نیز در این سایت ثبت نام کنند تا میزان اعزام مبلغان استان اصفهان به صورت دقیق مشخص شود و آمار مشخصی از این اقدام فرهنگی استخراج گردد.

وی با اشاره به حمایت معنوی حوزه علمیه از مبلغان اربعین و تلاش برای پیگیری  یکسری کمک های مالی، گفت: بسته های فرهنگی و هدیه برای این دسته از مبلغان از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه در نظر گرفته شده که بر محتوای فعالیتی مبلغان می افزاید.

حجت الاسلام غزالی ادامه داد: مبلغان طرح اربعین در کنار زائران هستند و فعالیت های تبلیغی را برای آن ها در ایام اربعین انجام می دهند که بر غنای این زیارت و امر پسندیده می افزاید.

وی خاطرنشان کرد: ستاد اربعین در حوزه علمیه اصفهان تشکیل شده و برنامه ریزی برای مطالب مورد نیاز و آنچه مورد تاکید است در این ستاد مورد بررسی قرار می گیرد.

مسئول قرآن و تهذیب حوزه  علمیه اصفهان از برگزاری همایش  مبلغان اربعین خبرداد و گفت: پس از ثبت نام طلاب، گردهمایی مبلغان اربعین در نیمه اول ماه صفر در اصفهان برگزار و بسته های فرهنگی بین آن ها توزیع و موضوعات مورد تاکید بیان می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha