شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 397020
۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
آیت الله ابوالحسن مهدوی

حوزه/ آیت الله مهدوی تاکید کرد: بهره گیری از اساتید بابصیرت و انقلابی که با خطرات و سختی های راه آشنا باشند و بتوانند در شرایط سخت دستگیر انسان باشند، از نعمت های الهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، عضو خبرگان رهبری در جمع طلاب و روحانیون اصفهان، با اشاره به آیه 69 سوره عنکبوت که می فرماید" وَ الَّذينَ جاهَدُوا فينا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنا وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنينَ"، گفت: خداوند ضمانت کرده که اگر ما تلاش کنیم و خلوص نیت داشته باشیم، رهایمان نکند و وعده داده که ما را هدایت کند.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه با اشاره به نقش استاد در تکامل انسان، ادامه داد: ما اگر استاد اخلاق خوبی داشته باشیم، می توانیم سیر معنوی را به خوبی طی کنیم؛ استاد خوب ما را به راه درست هدایت می کند و مسیر را به ما نشان می دهد.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: استاد خوب کسی است که بتواند راهنمای خوبی باشد تا ضمن دستگیری از انسان در شرایط سخت، او را از افتادن به ورطه غفلت، گناه و عصیان نجات دهد.

آیت الله مهدوی بر حضور در پای درس اساتید انقلابی تاکید کرد و افزود: گاهی اساتیدی هستند که علی رغم سابقه زیاد و بار علمی، متاسفانه مخالف نظام جمهوری اسلامی هستند، لذا اینها  اگرچه استاد مبرزی هم باشند، ولی بصیرت ندارند، بنابراین اگر ما در انتخاب استاد کوتاهی کنیم نتیجه درستی نمی گیریم و پشیمان می شویم،.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: بهره گیری از اساتید بابصیرت و انقلابی که با خطرات و سختی های راه آشنا باشند و بتوانند در شرایط سخت دستگیر انسان باشند، از نعمت های الهی است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha