شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جهاد کبیر

حوزه/ مسئول تشکل‌های دینی استان اصفهان گفت: قرارگاه فرهنگی" جهاد کبیر" به محوریت دستگاه‌های مرتبط با روحانیت در استان اصفهان تشکیل شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته، انتظار می‌رود روحانیون و طلاب در مراسم روز ۱۳ آبان به صورت پرشور شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت‌الاسلام حسن بابایی، ظهر امروز در نشست خبری ستاد گرامیداشت 13 آبان استان اصفهان که در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: روحانیون، طلاب، مبلغان دینی، اعضاء هیئت‌های مذهبی، اعضاء کانون مداحان و شعرای آیینی و جمعیت بانوان فرهیخته استان در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اصفهان شرکت می‌کنند. 
وی با تأکید بر ضرورت حضور پرشور روحانیون در این مراسم، افزود: قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر به محوریت دستگاه‌های مرتبط با روحانیت در استان اصفهان تشکیل شده و با هماهنگی‌های صورت گرفته، انتظار می‌رود روحانیون و طلاب در مراسم روز 13 آبان به صورت پرشور شرکت کنند. 
مسئول تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان ابراز کرد: 160 مبلغ دینی با محوریت خطبه امام سجاد(ع) موضوع استکبارستیزی و دشمن شناسی را در مساجد و مراکز فرهنگی سراسر استان تبیین می‌کنند. 
وی گفت: با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با همکاری 10 گروه تبلیغی و جهادی، برنامه گفتمان دینی در 210 مدرسه با موضوع «امام خمینی(ره)، نسل انقلابی و استکبارستیزی» اجرا می‌شود و در صورتی که سایر مدارس درخواست داشته باشند، مبلغ برای این مدارس اعزام می‌شود.   
حجت‌الاسلام بابایی بیان کرد: برگزاری فراخوان «نامه‌ای به دانش آموزان جهانی» با عنوان «من فهمیده‌ام»، برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان «آمریکای کودک کش»، اجرای ویژه برنامه‌های 13 آبان توسط 110 هیئت انصار المهدی دانش آموزی از جمله برنامه‌هایی است که برای دانش‌آموزان برگزار می‌شود. 
وی ادامه داد: راه اندازی کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی با موضوع شعار «مرگ بر آمریکا» و برگزاری همایش تخصصی در خمینی شهر و برخوار توسط هیئت‌های مذهبی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در اصفهان است. 
جعفر عسگری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان نیز در این نشست خبری بیان کرد: مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از ساعت 9 صبح روز 13 آبان، از میدان انقلاب اصفهان آغاز و راهپیمایان به سمت خیابان پاسداران و آمادگاه حرکت می‌کنند. 
 وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین فرزانه، دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان و امام جمعه موقت مشهد در این مراسم سخنرانی می‌کند و نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی، بیانیه تنظیم شده در این تشکل‌ها را قرائت می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان ابراز کرد: معلمان، مربیان و مبلغان دینی وظیفه روشنگری و تبیین جنایات آمریکای جهان خوار برای قشر جوان و نوجوان را به عهده دارند تا این قشر از جامعه، با شور انقلابی همراه با با معرفت در صحنه حاضر شوند.
وی گفت: مردم ایران برای ادامه راه خود باید با الهام از آیات قرآن کریم، در مقابل استبداد و استکبار جهانی بایستد، چراکه رسالت دینی و انقلابی ملت ایران، ایستادگی در مقابل استکبار است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha