سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کمک مالی ۱ هزار یورویی مسجد به مبتلایان به سرطان

حوزه/ اعضای مسجد الهدی در برادفورد، واقع در شمال انگلستان با دعوت از اعضای هیئت پشتیبانی از سرطان در یورک‌شایر، مبلغ هزار یورو برای کمک به سرطانی‌ها اهداء کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، اعضای مرکز اسلامی و مسجد الهدی در برادفورد، در شمال انگلستان، مبلغ یک هزار یورو کمک مالی، برای مرکز پشتیبانی سرطان در یورک‌شایر جمع آوری کرده‌اند. نمازگزاران مسجد، با دعوت از اعضای هیات پشتیبانی از سرطان به این مرکز، به بحث و گفتگو برای انجام امور خیریه برای بیماران سرطانی پرداخته و چکی به مبلغ یک هزار یورو از سوی اعضای مسجد به هیات مرکز پشتیبانی از سرطان پرداخت شد.

کرولاین لوئیس یکی از حامیان مالی مرکز پشتیبانی از سرطان یورک‌شایر که همراه هیات ارسالی به مسجد آمده بود گفت: ملاقات فوق العاده‌ای بود و از ما به گرمی در مسجد استقبال شد. ما از سخاوت و بخشش مسلمانان بسیار سپاسگزاریم. و این پول می‌تواند کمک زیادی به بیماران سرطانی در مرکز ما باشد.

لوئیس در ادامه گفت: مسلمانان در این باور هستند که کمک به خیریه‌های محلی از اهمیت زیادی برخوردار است و ما خوشحالیم از اینکه آن‌ها مرکز ما را برای اهدای کمک مالی انتخاب کرده‌اند. ما هر ساله به هزاران نفر مبتلا به انواع سرطان کمک‌رسانی می‌کنیم. تمامی منابع ما رایگان هستند و چنین امری تنها در صورتی امکان‌پذیر است که بتوانیم کمک مالی از سوی مراکزی چون مسجد الهدی دریافت کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha