شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
همایش اسلام‌هراسی با عنوان «محیط نفرت و دولت پلیسی» در انگلستان

حوزه/ همایش اسلام‌هراسی ۲۰۱۶ روز شنبه ۱۰ دسامبر در لندن برگزار می شود؛ هدف از این همایش بررسی چالش‌های پیش روی مسلمانان در دولت پلیسی کنونی انگلیس به بهانه مبارزه با تروریسم است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از ihrc.org، همایش اسلام‌هراسی 2016 با عنوان «محیط زیست نفرت و دولت پلیسی» در ساعت 2 بعد از ظهر روز شنبه 10 دسامبر در محل گالری چالتون لندن برگزار می‌شود.

در این همایش 2 گروه از کارشناسان و متخصصان با بررسی تحصیلات و سیستم حقوقی کنونی انگلستان، همچنین چگونگی شیوه‌های مبارزه و جلوگیری از تروریسم در این کشور، ادغام و هم‌راستایی این دو را در ایجاد یک محیط نفرت توضیح می‌دهند. این شرایط منجر به تسهیل عملیات‌های پلیس در یک فضای پلیسی شده که در این فضا شهروندان یا در ترس زندگی می‌کنند، یا به خودسانسوری مبتلا می‌شوند، یا کاملا همدست و همکار پلیس شده، و یا ترکیبی از موارد فوق خواهند بود. در این میان قربانیان و اهداف اولیه این وضعیت سرشار از نفرت و انزجار، تبعیض، نژادپرستی و خشونت‌های خیابانی مسلمانان هستند. در چنین شرایطی، اقلیت‌های مسلمانی که در این محیط پرنفرت زندگی می‌کنند به شدت تحت تاثیر نفرت و نگرش منفی جامعه آسیب خواهند دید.

سخنرانان این همایش شامل نیشا کاپور، دیوید میلر، آرزو میرالی، راب فرگوسن و رامون گروسفوگول می‌باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha