جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دومین نمایشگاه «سبک زندگی اسلامی» در منچستر برگزار شد

حوزه/ نمایشگاه دو روزه «سبک زندگی اسلامی» با حضور بیش از ۱۰۰ تاجر از ۱۵ کشور مختلف و هزاران بازدیدکننده از سرتاسر انگلستان، در شهر منچستر برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam.net، دومین نمایشگاه سبک زندگی اسلامی در روزهای شنبه و یکشنبه در شهر منچستر انگلستان برگزار شده و مجموعه متنوعی از فعالیت‌ها و سرگرمی‌های مفرح را برای جامعه مسلمانان انگلستان به ارمغان آورد. نمایشگاه دو روزه سبک زندگی اسلامی در شهر منچستر در روزهای 29-30 اکتبر با حضور بیش از 100 تاجر مسلمان از 15 کشور مختلف برگزار شد.

در این نمایشگاه، هزاران بازدید کننده فرصتی برای بازدید از صدها غرفه اسلامی را بدست آوردند که محصولات متنوعی را به نمایش می‌گذاشتند. حتی جامعه پزشکان مسلمان نیز خدمات‌شان را ارائه دادند. علاوه بر این باجه‌های متعددی از غذاهای اسلامی و حلال نیز این در نمایشگاه خودنمایی می‌کرد. در میان باجه‌های غذا، شرکت هالودیز، مارک تجاری دارای گواهینامه گوشت حلال نیز محصولات خود را ارائه می‌داد.

عمران کوثر، از بنیانگذاران و مدیرعامل این شرکت گفت: این نمایشگاه در منچستر، برای شرکت‌های جوان‌گرای اسلامی چون هالودیز از اهمیت بالایی برخوردار است و به ارتباط رو در روی شرکت‌های تجاری حلال با مشتریان کمک می‌کنند. برای اینکه تجارت حلال قادر به رشد باشد، اکوسیستم مصرف کننده آن نیز باید وجود داشته باشد و این گونه نمایشگاه‌ها بخش مهمی از این چرخه را تشکیل می‌دهند و ما مشتاقانه منتظر بازگشت در سال آینده هستیم.

 نمایشگاه سبک زندگی اسلامی

آثار هنری به نمایش گذاشته شد در این نمایشگاه از سوی هنرمندان مسلمان نیز توجه بسیاری را به خود جلب کرده و در شبکه‌های اجتماعی انعکاس پیدا کرد. به علاوه آثار سنتی مرتبط با فرهنگ اسلامی از یک موزه محلی در نمایشگاه اشیاء میراث اسلامی به نمایش گذاشته شدند.

در حالی که تحصیلات و دانش در جوامع اسلامی سبب قدرتمند شدن و بالا رفتن درآمدهای خالص در میان مسلمان شده، بازار جهانی مصرف‌کنندگان مسلمان نیز هر روز رو به افزایش می‌باشد. اکنون کار به جایی رسیده که مصرف‌کنندگان مسلمان بیش از هر چیز به دنبال محصولات حلال با کیفیت بهتر هستند و دوره به وجد آمدن مسلمانان از گذاشتن نام حلال بر روی تمبرهای ساده گذشته است.

 نمایشگاه سبک زندگی اسلامی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha