جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مصطفی میرلوحی

حوزه/ عضو هیئت امنای دانشگاه امام صادق(ع) از تلاش برای تاسیس شعبه ای از این دانشگاه در قم خبر داد و گفت: مرحوم آیت الله مهدوی کنی در دوره حیات خود بر لزوم تاسیس شعبه ای از این دانشگاه در قم تاکید داشتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید مصطفی میرلوحی ظهر امروز در همایش فقه حکومتی از دیدگاه فقیه بصیر مرحوم آیت الله مهدوی کنی که در پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی برگزار شد، با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) بر لزوم تبیین افکار آیت الله مهدوی کنی تاکید کرد و اظهار داشت: ایشان از شخصیت های برجسته حوزه بود که در عرصه علوم اسلامی و انسانی به ایفای نقش رداخت.

وی همچنین بر لزوم ارتباط دانشگاه امام صادق(ع) با حوزه های علمیه تاکید کرد و ابراز داشت: باید ارتباطات فکری و اندیشه ای این دو نهاد گسترش و تداوم داشته باشد.

عضو هیئت امنای دانشگاه امام صادق(ع) از تلاش برای تاسیس شعبه ای از این دانشگاه در قم خبر داد و گفت: مرحوم آیت الله مهدوی کنی در دوره حیات خود بر لزوم تاسیس شعبه ای از این دانشگاه در قم تاکید داشتند.

حجت الاسلام والمسلمین میرلوحی افزود: براین اساس مدتی است به دنبال تاسیس شعبه دانشگاه امام صادق(ع) در قم هستیم و امیدواریم با رفع سریع تر برخی موانع بتوانیم این امر را تحقق بخشیم.

وی با اشاره به جلسه صبح امروز با اعضای شورای شهر و شهرداری قم، گفت: اجازه تاسیس دانشگاه داده شده است و ان شاءالله با همت عزیزان موانع دیگر برطرف می شود.

عضو هیئت امنای دانشگاه امام صادق(ع) خاطرنشان کرد: ان شاءالله تاسیس دانشگاه امام صادق(ع) در راستای گسترش تفکرات آیت الله مهدوی کنی و این دانشگاه در عرصه معرفتی قم برای طلاب و فضلای حوزه تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/313/33

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha