جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حرم حضرت معصومه (س)

حوزه/ رئيس اداره پاسخگويي و خدمات فرهنگي حرم حضرت معصومه(س)گفت: به طور ميانگين ماهانه به ۵۰۰ نفر مشاوره داده مي شود و حدود ۶۵ نفر نيز اساتيد مشاور در اين اداره حضور پيدا مي كنند.

حجت الاسلام علی فتح الله زاده در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مشاوره و راهنمايي در حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: سه نفر به صورت همزمان در دفتر مشاوره و پاسخگویی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله عليها حضور دارند و به مراجعين مشاوره مي دهند.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی با اشاره به شیف بندی مشاوره برای خواهران و برادران افزود: صبح ها همه مشاوران خانم بوده و مشاوره نيز مخصوص بانوان است. در این نوبت، دفتر مشاوره از ساعت  12-8  با موضوعات تربيتي،‌ ازدواج،‌ تحصيلي، ‌مباحث اجتماعي، معضلات فرهنگي، ‌تغذيه و روانپزشكي خدمات مشاوره اري ارائه مي شود.
وی گفت: بعد از ظهر ها نيز تا ساعت 22 شب مشاورين آقا حضور دارند که مشاوره های ارائه شده مخصوص آقايان و خانواده ها بوده و با موضوعات مختلف فوق الذكر فقط به آقايان و خانواده ها می باشد.
حجت الاسلام علی فتح الله زاده با اشاره به تعداد مراجعين  گفت: به طور ميانگين ماهانه به 500 نفر مشاوره داده مي شود و حدود 65 نفر نيز اساتيد مشاور در اين اداره حضور پيدا مي كنند.
وی اضافه با اشاره به بيشترين موضوعات مطرح شده توسط مراجعه كنندگان و همچنين تخصص مشاورين اظهار داشت : مشكل بیشتر مراجعه كنندگان در مسائل مربوط به خانواده و تربيت فرزند مي باشد که بیشتر مشاورين ما در حوزه تخصصي موضوعات ذكر شده داراي تخصص بوده و در بعضي موضاعات از كارشناسان فوق تخصص استفاده مي شود.
رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی در پايان گفت:‌ محل مشاوره در صحن حضرت جواد الائمه و در طبقه فوقاني درب شماره 18 واقع شده كه مراجعين مي توانند همه روزه به اين اداره مراجعه كرده و از خدمات ارائه شده استفاده نمايند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha