جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دیدار حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر با سفیر عراق

حوزه / در دیدار حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر با سفیر عراق در تهران درباره تسهیلات زیارت اربعین برای طلاب جامعه المصطفی العالمیه بحث و گفتگو شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از  تهران، سید راجح الموسوی سفیر جمهوری عراق در تهران با بیان اینکه در ایام اربعین میزبان میلیون‌ها زائر هستیم اظهار داشت: تدابیری جهت ارائه تسهیلات برای طلاب غیرایرانی جامعه المصطفی اتخاذ شده است.

وی بر همکاری هرچه بهتر با تمام دستگاه‌ها و نهادهای مربوط در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم معنوی تاکید کرد.

سفیر عراق در تهران ضمن تأکید بر تعامل رسمی و دیپلماسی مرسوم با تمام اتباع کشورهای مختلف خاطرنشان کرد: از مسافرین به عراق در ایام اربعین درخواست می شود نسبت به تهیه ویزا اقدام نمایند.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام محمد حسن مهدوی مهر جانشین ریاست و نماینده جامعه المصطفی در عراق با ابراز خرسندی از اقدامات صورت گرفته برای طلاب جامعه المصطفی در ایام اربعین افزود: حدود 4000 طلبه از بسیاری از کشورهای جهان تحت عنوان کاروان المصطفی قصد عزیمت به عراق را دارند که اقدامات اولیه و اسکان آنها در نجف و کربلا در دست اقدام است.

 وی یادآور شد: با توجه به سابقه همکاری بسیار عالی سفارت جمهوری عراق و جامعه المصطفی، شاهد حضور پرشور این عزیزان در این مراسم بسیار مهم و معنوی خواهیم بود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha