جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اربعین

حوزه/ ۲۲موکب از ۳۱ موکب کشور متعلق به ستاد اربعین قم است و فعالیت این موکب ها برای خدمت رسانی آماده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، مهندس صادقی  استاندار قم در دیدار اعضاء ستاد اربعین  استان قم با  حضرت آیت الله نوری همدانی که پیش از ظهر امروز در قم برگزار شد گفت: بعد از پی بردن به اهمیت و جایگاه موضوع اربعین مسئولین استان اقدام به تشکیل ستاد اربعین از مسئولان ادارات مختلف کردند و از آن زمان تا کنون  این ستاد حدود 8 جلسه و 40 مصوبه داشته است.

استاندار قم با بیان اینکه 22 موکب از 31 موکب کشور از آن ستاد اربعین قم است  گفت: فعالیت این 22 موکب برای خدمت رسانی قطعی شده، یکی از مهمترین فعالیت را بحث فرهنگ عنوان کرد که به صورت ویژه به آن پرداخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به زائرین در دو محور قم مهران و شلمچه صورت می گیرد، بیان داشت: به دلیل اهمیت مسئله اربعین، این ستاد برنامه ریزی برای خدمت رسانی برای برگشت زائرین  از کربلا نیز  در دستور کار دارد.

 صادقی با بیان اینکه این ستاد برنامه ریزی دقیقی برای بحث امنیت کرده و برای این منظور کمتیه امنیتی تشکیل شد، ابراز داشت: در حال حاضر این کمیته در مرز مهران به بررسی اوضاع و رصد فعالیت ها مشغول است.

استاندار قم با بیان اینکه ستاد اربعین قم از اهمیت زیادی برای خدمت رسانی برخوردار است و معبر بودن مسیر استان قم یکی از آن دلایل است عنوان کرد: موکب مسجد مقدس و آستانه مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) دو موکب شناخته شده در بین زائرین قمی و کشور است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha