شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
موکب

حوزه / مدیر اطلاع رسانی موکب حضرت معصومه(س) در بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات گفت: کارشناسان این موکب به ۵ زبان پاسخگوی مراجعان خواهند بود

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از تهران، مدیر اطلاع رسانی موکب حضرت معصومه(س) در بازدید از غرفه خبرگزاری حوزه در نمایشگاه مطبوعات، با اشاره به اقدامات این موکب گفت: موکب حضرت معصومه(س) برای تسهیل خدمت رسانی فرهنگی و رفاهی  به زائران اربعین ، با خرید یک قطعه زمین به مساحت دو هزار متر مربع این موکب را در عمود 1080 در مسیر نجف به کربلا برپا نموده و پیش بینی روزانه سه هزار نفر اسکان را نموده است.

مهدی کلانتر زاده افزود: یک تیم 24 نفر رسانه ای به انعکاس فعالیت های این موکب در قالب رسانه های دیداری، شیندداری و مکتوب فعالیت خواهد کرد؛ به عنوان مثال شبکه استانی سیمای قم ، شبکه افق، شبکه کربلا و رادیو معارف برنامه های موکب حضرت معصومه(س) را پوشش می دهند که با استقرار دستگاه اس ان جی امکان پخش برنامه های زنده فراهم آمده است.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب مراجع و علما از فعالیت های این موکب گفت: هر روز و شب برنامه های مختلف فرهنگی و مجالس وعظ و مداحی برای زائران اربعین در نظر گرفته شده است که این برنامه ها از 23 آبان آغاز و تا دوم آذرماه  ادامه خواهد داشت.

مدیر اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س) به حضور کارشناسان دینی در موکب حضرت معصومه اشاره و خاطر نشان کرد: این کارشناسان به 5 زبان پاسخگوی مراجعان خواهند بود همچنان که کارشناسان خواهر برای پاسخگویی به بانوان زائر نیز در نظر گرفته شده است.

وی گفت: با حضور تیم امداد و نجات هلال احمر کشور و تیم پزشکی نیز زمینه برای خدمات درمانی  برای زائران اربعین فراهم شده است و کارشناسان فقه اسلامی نیز در موکب حضرت معصومه(س) حضور خواهند داشت.

وی در پایان اعلام کرد: مجموعا یکصد هزار وعده و 500 هزار میان وعده غذایی برای زائران اربعین پیش بینی کرده ایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha