پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: خدمت رسانی به زائران اهل بیت(ع) تلاش در مسیر ادای اجر رسالت پیامبر(ص) است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ حجت الاسلام والمسلمین سعیدی پیش از ظهر امروز در دیدار هیئت امنای موکب حضرت معصومه سلام الله علیها در سالن محراب حرم مطهر گفت: خدمت رسانی به زائران اهل بیت(ع) و تلاش برای آشنا نمودن آنها با تعالیم و معارف اسلامی، حرکت در مسیر ادای اجر رسالت پیامبر(ص) است.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: مقامی که خداوند برای امام حسین علیه السلام قرار داده، مختص ایشان است؛ از این رو پاداشی هم که برای زائران و خدمت در این عرصه قرار داده نیز خاص است.
وی با اشاره به برپایی موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در اربعین حسینی گفت: حرکت محبان امام حسین علیه السلام در اربعین، به اندازه این بزرگ و با شکوه برگزار می شود که هرچه در این عرصه حضور فعال مردم و ارگان ها وجود داشته باشد، باز هم کم است.
در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد و محمود پارچه باف از هیئت امنای موکب حضرت معصومه سلام الله علیها گزارشی از خدمت رسانی این موکب در اربعین، اعیاد شعبانیه و روز عرفه ارائه دادند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha