جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اربعین

حوزه/ رئیس قرار گاه اربعین قم گفت: مصلای بزرگ قدس، آمادگی دارد تا از ۷ هزار زائر اربعین پذیرایی کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام مهدی حسین زاده امروز در نشست خبری  با موضوع قرارگاه اربعین  مصلای بزرگ قدس قم که  در پژوهشکده باقر العلوم (ع) برگزار شد با بیان این که قم از جایگاه ویژه ای در عرصه خدمت رسانی به زائرین اربعین  برخوردار است، ابراز داشت: به دلیل اهمیت این مسئله، قرارگاه اربعین به همت جمعی از طلاب و دانشجویان به صورت تشکل مردمی اقدام به ایجاد اسکان با ظرفیت بیش از ۷ هزار نفر به صورت شبانه روزی با هدف خدمتگذاری، پذیرایی، اسکان و پاسخ گویی در مسائل و موضوعات مختلف و اطلاع رسانی به زائرین در مصلای بزرگ قدس نموده است.

رئیس قرار گاه اربعین قم با بیان اینکه این ستاد از 18 آبان تا سه آذر ماه از ساعت 9 صبح به مدت 16 روز آماده خدمت رسانی به زائرین اربعین است، افزود: این ستاد مردمی است و خدمت گذاراصلی به زائرین اربعین می باشد و همین مسئله اهمیت کار را دو چندان کرده است.

وی با بیان اینکه شعار اصلی این ستاد« من زائر حسینم» است، ابراز داشت: 300 خادم در این ستاد حضور خواهند داشت و  به زائرین خدمت رسانی خواهند کرد.

حجت الاسلام حسین زاده با بیان اینکه مصلی قدس آمادگی دارد تا ۷ هزار زائر را اسکان و پذیرائی کند، عنوان کرد: 70 مبلغ در کنار خدمت گذاران دیگر مانند پزشکان و دیگر افراد در  این ستاد حضور خواهند داشت و به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

رئیس قرار گاه اربعین، مهمترین دلیل انتخاب شهرقم برای پذیرایی و میزبانی از زائرین اربعین حسینی حضور حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و مواصلاتی بودن با شهرهای دیگر عنوان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha