چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خانم یاوری

حوزه/ مدرس حوزه علمیه خواهران با اشاره به رسالت و وظیفه طلاب خواهر، گفت: بانوان انقلابی می توانند بستر ساز هدایت رسول خدا(ص) بوده و با عمل صالح، هدایت خویش و جامعه را رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، خانم یاوری در مراسم  عزای دهه آخر صفر که امروز در مدرسه نرجسیه شهرستان سنقر برگزار شد با اشاره به آیات قرآن کریم عنوان داشت: خداوند متعال بزرگ ترين وظيفه انبياء الهی را در قرآن كريم هدايت مردم مي داند.

وی ادامه داد:در ميان انبياء الهی، پيامبر اکرم (ص) بيشتر از همه دغدغه تبلیغ و نشر احکام الهی را داشته و در اين مسیر دچار مصائب و سختی های فراوانی شد به گونه ای ای که آیاتی بر پیامبر اسلام نیز در این خصوص نازل شد.

مدرس حوزه علمیه خواهران در ادامه افزود: پيامبر اکرم(ص) دغدغه هدايت تمام مردم را داشتند، اما رحمت پيامبر(ص) فقط شامل حال مؤمنين مي شود، رضايت پيامبر عظیم الشأن اسلام در اين است كه تمام موحدين و امتش اهل بهشت شوند.

وی افزود: مقام شفاعت نبي مکرم اسلام(ع) در بهشت نيست، بلكه شفاعت در هدايت انسان ها و دين دار شدن آنها می باشد، قطعأ شفاعت رسول اکرم(ص) وسایل دینداری انسان ها را فراهم می کند.

یاوری خاطرنشان کرد: بخش اول هدایت انسان ها را پیامبر اکرم (ص) با زحمت و مشقت در عالم جاری کرد و بخش دوم وابسته به انسان ها است که ظرف وجودی خود را پاک کرده و پذیرای هدایت نبی مکرم اسلام باشند، تمام تلاش ائمه اطهار علیهم السلام نجات بندگان از جهالت، گمراهی و سرگردانی بود.

مدرس حوزه خواهران در پایان گفت: بانوان انقلابی می توانند بستر ساز هدایت رسول خدا(ص) بوده و با عمل صالح موجبات هدایت خویش و جامعه را رقم بزنند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha